一對一線上學英文,固定時段專屬老師,貴賓級的禮遇卻平易近人的價格,告別每堂課跟老師自我介紹的冏時代!

更多詳細資訊請參考 www.myskylines.com

2011年9月21日

[我用英文說]12星座的自我介紹

以下節錄自 「EZ Talk 美語會話誌 2011 Sep. 」

I'm an Aries, so I'm very independent.
我是牡羊座,因此我很獨立。


I'm a Taurus, so I'm a loyal friend.
我是金牛座,因此我對朋友很忠實。


I'm a Gemini, so I like learning new things.
我是雙子座,因此我喜歡學習新事物。


I'm a Cancer, so I'm pretty emotional.
我是巨蟹座,因此我相當多愁善感。


I'm a Leo, so I need lots of attention.
我是獅子座,因此很需要別人注意我。


I'm a Virgo, so I'm kind of a perfectionist.
我是處女座,因此我是個完美主義者。


I'm a Libra, so I'm easy to get along with.
我是天秤座,因此我很好相處。


I'm a Scorpio, so I'm full of contradictions.
我是天蠍座,因此我充滿矛盾。


I'm a Sagittarius, so I have a good sense of humor.
我是射手座,因此我很有幽默感。


I'm a Capricorn, so I'm very reliable.
我是摩羯座,因此我很可靠。


I'm an Aquarius, so I'm idealistic.
我是水瓶座,因此我帶有理想主義色彩。


I'm a Pisces, so I'm very romantic.
我是雙魚座,因此我很浪漫。

沒有留言:

張貼留言